SPEED DATING B2B

rekurtacja i onboarding | 24 marca 2021

Zmiany gospodarcze, pandemia koronawirusa, niedobór talentów na rynku pracy – to wszystko sprawia, że wiele firm, wiele osób zajmujących się procesami rekrutacyjnymi ma ogromne wyzwanie, jeśli chodzi o wyszukiwanie i zatrudnianie pracowników.

Pokolenie młodych pracowników, oczekuje dynamicznych procesów i szybkiej informacji zwrotnej. Tradycyjne metody rekrutacji nie sprawdzają się m.in. z uwagi na migracje pracowników i coraz większą liczbę międzynarodowych procesów rekrutacyjnych. Z drugiej zaś strony dzięki tym zmianom, rynek potencjalnych pracowników to cały świat.

Po udanej rekrutacji przychodzi czas na onboarding – uporządkowany proces wdrożenia nowych pracowników do organizacji. W dobie rozproszonych zespołów i pracy zdalnej proces onboardingu doskonale wspierają narzędzia online.

Czym jest speed dating B2B?

Speed dating B2B to nowa formuła wydarzenia proponowana przez meet&grow, wydawcę StronaKadry.pl. W swojej pierwszej odsłonie projekt poświęcony będzie tematyce rekrutacji i onboardingu. Podczas wydarzenia proponujemy uczestnikom spotkania z partnerami, którzy oferują rozwiązania w tych obszarach.

Istotą speed dating B2B są indywidualne spotkania pomiędzy reprezentantami firm oferujących rozwiązania w konkretnym obszarze, a przedstawicielami firm, które są ich potencjalnymi klientami. Celem spotkań jest prezentacja ofert rozwiązań w obszarze rekrutacji i onboardingu – bezpośrednio klientom biznesowym, praktykom.

Dlaczego warto wziąć udział?

Uczestnicząc w projekcie masz okazję spotkać się w ciągu krótkiego czasu z przedstawicielami kilku firm oferujących rozwiązania w obszarze rekrutacji i onboardingu (zobacz Partnerów projektu poniżej). Udział w projekcie to:

Ikona: trzy kropki

indywidualne spotkania z potencjalnymi, wyselekcjonowanymi partnerami biznesowymi

Ikona: serce

oszczędność czasu i pieniędzy w stosunku do samodzielnego poszukiwania rozwiązań

Ikona: bąble

możliwość poznania nowych firm i ich rozwiązań, nawiązania kontaktu, zrobienia pierwszego kroku do zbudowania relacji

Partnerzy projektu

Logo filmy Element

Element to wygodny i skuteczny system pozyskiwania kandydatów i zarządzania procesami rekrutacyjnymi, który w intuicyjnej formie wdraża najnowocześniejsze zdobycze technologii rekrutacyjnej. Zbudowany na bazie własnych, wieloletnich doświadczeń rekrutacyjnych, Element pozwala zaoszczędzić pracodawcom czas i pieniądze wykonując samodzielnie wiele rutynowych czynności, które należą do obowiązków rekruterów i hiring managerów. Siłą systemu jest ponadprzeciętna intuicyjność i zwinność, automatyzacja pracy, ciekawe funkcjonalności i staranna opieka nad użytkownikami systemu. Więcej informacji: elementapp.ai.

📖 Zapoznaj się z broszurą informacyjną.

🎦 Dowiedz się więcej dzięki filmowi Możliwości nowoczesnego systemu ATS”.

Logo filmy Extended Tools

Extended Tools Polska to cyfrowe narzędzia wspierające rekrutację, rozwój i zaangażowanie pracowników – szczególnie w warunkach pracy zdalnej. Od 17 lat pomaga organizacjom w Polsce najpełniej wykorzystywać potencjał i kreatywność ludzi oraz zespołów. W tym czasie dotarło ze swoimi rozwiązaniami do ponad 1 500 organizacji i dziesiątek tysięcy ich pracowników, współpracowników czy kandydatów. Wiodące międzynarodowe marki, które Extended Tools reprezentuje w Polsce to:

→ Extended DISC – diagnostyka psychometryczna, predyspozycje i talenty;
→ FinxS – Feedback 360°, badanie kompetencji w sprzedaży, badania klimatu organizacyjnego;
→ Mindmarker – wzmocnienie efektów szkolenie, zwiększanie retencji wiedzy.

Więcej informacji: extended.tools.

📖 Zapoznaj się z broszurą informacyjną.

Logo filmy Gamfi

Gamfi tworzy aplikację online do onboardingu pracowników w dużych organizacjach. Rozwiązanie, z którego korzystają m.in. InPost, T-Mobile, BGK czy UPC, porządkuje proces wdrożenia, zwiększa jego efektywność i skraca jego przebieg nawet o 50%. Wysokie zaangażowanie uczestników procesu zapewniają dostępne w aplikacji mechanizmy grywalizacji, retencji wiedzy oraz blended learning. Aplikacja – zaprojektowana wg modelu 4C (Culture, Connections, Clarification, Compliance) – adresuje cały proces począwszy od pre-onboardingu, minimalizując ryzyko utraty pozyskanego kandydata przed pierwszym dniem pracy. Więcej informacji: gamfi.com.

📖 Zapoznaj się z broszurą informacyjną.

Logo filmy Integra

Integra prowadzi rekrutacje na stanowiska specjalistyczne i menedżerskie na terenie Polski i zagranicą. Pracuje metodami Direct Search. Skutecznie dociera do ekspertów o określonych kwalifikacjach i pożądanym doświadczeniu. W toku selekcji, poza analizą ścieżki zawodowej i weryfikacją kompetencji w formie wywiadu, stosuje metody praktycznej, pogłębionej oceny, np. Assessment Center, testy merytoryczne, językowe, analizy Extended DISC, Insight Discovery. Badania kompetencji/potencjału wykorzystuje także w celach rozwojowych: identyfikacji talentów czy doskonalenia kompetencji pracowników. Więcej informacji: integra-rekrutacje.pl.

📖 Zapoznaj się z broszurą informacyjną.

🎦 Dowiedz się więcej dzięki filmowi „Sposoby na rekrutację”.

Najczęściej zadawane pytania

Ile trwają spotkania w ramach formuły Speed Dating B2B?

Spotkanie z jednym partnerem trwa maksymalnie 15 minut. Długość udziału w projekcie zależy od tego, w ilu spotkaniach zdecydują się Państwo wziąć udział. 

Czy muszę wziąć udział w spotkaniach z wszystkimi partnerami?

Rekomendujemy udział w spotkaniach ze wszystkimi partnerami. Spotkanie z każdym partnerem to nawiązanie nowej, niezobowiązującej relacji biznesowej i szansa na poznanie ciekawych rozwiązań. Rozumiemy jednak, że mogą Państwo chcieć się spotkać wyłącznie z wybranymi partnerami.

Ile osób z mojej firmy może wziąć udział w spotkaniu?

W poszczególnych spotkaniach mogą wziąć udział maksymalnie dwie osoby, jednak nic nie stoi na przeszkodzie, aby w spotkaniu z poszczególnymi partnerami brali udział za każdym razem inni przedstawiciele Państwa firmy.

Czy będę mógł/mogła poinformować partnera przed spotkaniem, o czym chciałbym/chciałabym porozmawiać?

Tak, przed spotkaniami poprosimy każdego uczestnika o wypełnienie krótkiej ankiety. Podane w ankiecie informacje przekażemy partnerom, aby mogli się jak najlepiej przygotować do spotkania. Uczestnicy spotkań otrzymają także materiały od partnerów, dzięki którym będą mogli lepiej zapoznać się z ich ofertą jeszcze przed spotkaniem.

Czy udział w spotkaniach mnie do czegoś zobowiązuje?

Udział w spotkaniach jest dla Państwa bezpłatny i nie zobowiązuje do podjęcia współpracy z żadnym z Partnerów. Udział w spotkaniach to przede wszystkim nawiązaniu kontaktu i poznania rozwiązań oferowanych przez partnerów.

Skąd będę wiedział/-a, o której odbędzie się moje spotkanie?

Każdy z uczestników będzie mógł wybrać dogodną godzinę spotkania w przedziale 11:00 – 13:00 i 14:00 – 16:00. Po wybraniu dogodnych godzin, uczestnik spotkań otrzyma indywidualny grafik spotkań.

Jak mogę zgłosić chęć udziału w spotkaniach?

Wystarczy potwierdzić mailowo chęć udziału, a my skontaktujemy się z Tobą i przekażemy szczegółowe informacje.

Z jakiej aplikacji będziemy korzystać, aby przeprowadzić spotkania w ramach SD B2B?

Będziemy korzystać z aplikacji Zoom. Zachęcamy do pobrania aplikacji na komputer lub telefon. Jest ona bezpłatna. Więcej informacji: zoom.us.

Kontakt / Zgłoszenia

Jeśli jesteś zainteresowana / zainteresowany udziałem w projekcie lub chcesz nas o coś jeszcze zapytać, chętnie odpowiemy!

Joann Lewicka Meet&Grow

JOANNA LEWICKA
joanna.lewicka@meetandgrow.pl
504 129 242

Barbara Trzmielowska Meet&Grow

BARBARA TRZMIELOWSKA
barbara.trzmielowska@meetandgrow.pl
504 129 383