Materiał z kategorii: MĄDRE BENEFITY
Podczas wiosennego Kongresu Kadry (30-31 maja 2022) rozmawialiśmy o tym, jak HR odnajduje się w „hybrydowym świecie”. Jednym z elementów tej dyskusji, o kluczowym znaczeniu, jest szeroko rozumiany dobrostan pracowników.
Dlatego bardzo cieszymy się, że wśród praktyków, prelegentów Kongresu Kadry znalazł się Kamil Kałdowski z Funk International Polska. Przedstawił on najlepsze praktyki w obszarze wellbeingu z punktu widzenia ubezpieczeń dla pracowników.
Wiesz, że tworzymy najciekawszy w Polsce newsletter dla HR? Sprawdź koniecznie! Już dziś dołącz do wyjątkowego grona Kadrowiczów!
Ekspert rozpoczął między innymi o tym, jak zmieniło się nasze życie w ostatnich miesiącach – oraz życie naszych pracowników. Wskazywał na poważne konsekwencje tych zmian, zwłaszcza w obszarze zdrowia psychicznego.
Z praktycznego punktu widzenia przekłada się to oczekiwania pracowników. 72,6 proc. pracowników uważa, że ich pracodawca powinien wprowadzić benefity związane z kondycją psychiczną. Wśród takich benefitów wskazuje się najczęściej możliwość anonimowych konsultacji z psychologiem lub terapeutą.
Kamil Kałdowski przedstawił następnie konkretne rozwiązania związane z polityką benefitową, które pomagają budować świadomość wellbeingową wśród pracowników. Wskazał również na to, jaką rolę w tym obszarze pełni broker ubezpieczeniowy.
Dyrektor Rozwoju Sprzedaży Ubezpieczeń Osobowych w Funk International Polska.
Absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz certyfikowany broker ubezpieczeniowy i ekspert w dziedzinie ubezpieczeniowych benefitów pracowniczych.
Od ponad 12 lat specjalizuje się w projektowaniu, przygotowywaniu i wdrażaniu programów ubezpieczeniowych z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi do zarządzania benefitami.
O czym jeszcze w swoim wystąpieniu mówił Kamil Kałdowski?
Zapraszamy do obejrzenia całości wystąpienia!
Nawet w trudnych gospodarczo czasach, firmy powinny działać ekologicznie i odpowiedzialnie. Z kilku powodów.
Po pierwsze, ochrona środowiska jest ważna, zwłaszcza dla przyszłych pokoleń. Dalej: to się po prostu opłaca. Firmy, które działają ekologicznie, mają większą szansę na pozyskanie klientów. Po trzecie: przyciągają najlepsze talenty.
W nadchodzącej edycji konferencji „Zdrowie i benefity” poszukamy odpowiedzi na pytanie o to, jak zielony HR może wdrażać idee ekologiczne w swojej firmie.
To jedno z miejsc, w którym nasi Czytelnicy zobaczą Twoje logo i przeczytają informacje o Twojej firmie. Jeśli więc chcesz dotrzeć do praktyków HR ze swoim przekazem, daj nam znać. Wystarczy, że napiszesz na wspolpraca@meetandgrow.pl.
Wydawcą serwisu jest spółka Dreamcast.
Łączymy ludzi biznesu – takich jak Ty! Poznaj nas »