Nurtownik HR

Dwukrotnie w ciągu roku pytamy praktyków HR o ich najważniejsze wyzwania w danym czasie. W każdej edycji zadajemy te same pytania w sześciu stałych obszarach badawczych oraz jednym, dodatkowym. W ten sposób powstaje ciekawa mapa trendów, która pokazuje zmiany postaw praktyków HR. 

Badanie Nurtownik HR tworzy zespół meet&grow, organizator takich wydarzeń biznesowych jak Kongres Kadry, MeetBenefit czy Forum Zdrowie Pracownika – oraz wydawca serwisu StronaKadry.pl. Zapraszamy do współtworzenia z nami badania i sprawdzania swoich biznesowych hipotez!

OBSZARÓW BADAWCZYCH
RESPONDETÓW
ZADANE PYTANIA

Sprawdzamy, czym żyje kadra!

Chcesz wiedzieć, czym żyje HR – Nurtownik HR to najlepsze źródło informacji! Wraz z każdą edycją Nurtownika HR jesteśmy mądrzejsi nie tylko o wiedzę o wyzwaniach w czasie realizacji badania, ale mamy unikalną możliwość porównywania ze sobą danych historycznych. Zadajemy praktykom te same pytania w sześciu obszarach:

🔵 rekrutacja pracowników,

🔵 benefity pozapłacowe,

🔵 rozwój i wsparcie zespołu,

🔵 zdrowie i wellbeing w organizacji,

🔵 budowanie osobistej marki eksperckiej,

🔵 technologia i przyszłość pracy.

W każdej edycji dodajemy także jeden, niepowtarzalny obszar. Może wiązać się on z czasem realizacji badania (np. pandemia) lub zostać określony w toku rozmów z partnerem Nurtownika HR.

Wyniki badania publikowane są w bezpłatnym magazynie „Strona Kadry+” oraz prezentowane podczas Kongresu Kadry.

Partner badawczy

Nurtownik HR realizowany jest w partnerstwie z agencją badawczą Experience Institute, która realizuje badania ilościowe i jakościowe z obszaru HR-u i marketingu. Daje to gwarancję poprawności metodologicznej oraz zapewnia wysoką jakość wyników badania.

CASE STUDY: MasterBenefit

WYZWANIE

Grupa Masterlease tworzy MasterBenefit – innowacyjny program benefitowy. W jego ramach pracownicy otrzymują możliwość wygodnego i znacznie tańszego od warunków dostępnych na rynku sposobu użytkowania samochodu w systemie abonamentowym.

Firma chciała dowiedzieć się, czy zdaniem praktyków HR służbowe auto – oferowane w innowacyjny sposób – może być atrakcyjnym benefitem. Chciała również sprawdzić, dla firm jakiej wielkości i z jakich branż będzie to atrakcyjna propozycja.

ROZWIĄZANIE

W ramach współpracy partnerskiej przy realizacji Nurtownika HR, w ankiecie badawczej pojawiły się pytania, które pozwoliły sprawdzić stosunek praktyków HR do auta jako benefitu. Aż 66 proc. respondentów odpowiedziało pozytywnie na pytanie o to, czy ich zdaniem możliwość zaproponowania najmu samochodów na korzystnych (prenegocjowanych czy korporacyjnych) warunkach to atrakcyjny benefit. Wyniki zostały też pogrupowane według branż i wielkości firm.

Zachęcamy do sprawdzenia wyników i komentarza eksperckiego.

REZULTAT

Wyniki były impulsem do rozmów w naszym zespole o tym, jak komunikujemy ofertę naszego programu. Pozwoliły nam też zweryfikować nasze tezy o tym, do firm z jakich branż powinniśmy w pierwszej kolejności się zwracać.

Krzysztof Radke
Product Manager, MasterBenefit

Pomożemy rozwijać Twój biznes

Zapraszamy do współtworzenia z nami badania! Jako partner  Nurtownika HR masz realny wpływ na jego kształt. Możesz między innymi dodać swoje pytania do ankiety badawczej i w ten sposób przetestować biznesowe hipotezy wśród swojej grupy docelowej. Możemy też stworzyć dla siebie dedykowane badanie. Porozmawiajmy!