Materiał z kategorii: MĄDRE BENEFITY

Katarzyna Patalan: Obiad w pracy to więcej niż kluczowy trend w obszarze benefitów

Podczas ostatniego meetbenefit (listopad 2022) rozmawialiśmy o budowaniu kariery w benefitach. Przy tej okazji zastanawialiśmy się także, które benefity będą odgrywały znaczącą rolę w najbliższej przyszłości.

Wiesz, że tworzymy najciekawszy w Polsce newsletter dla HR? Sprawdź koniecznie! Już dziś dołącz do wyjątkowego grona Kadrowiczów!

Nasze zaproszenie do poprowadzenia prelekcji podczas konferencji meetbenefit (listopad 2022) przyjęła Katarzyna Patalan z firmy SmartLunch. Przekonywała, że planując swoją karierę w obszarze benefitów, warto obserwować kluczowe dla niego trendy. Jednym z nich jest wzrost popularności benefitów żywieniowych, które będą odgrywały znaczącą rolę w 2023 roku.

Katarzyna Patalan: obiad w pracy to więcej niż benefit

Dlaczego rośnie zainteresowanie dofinansowania posiłków? Z jednej strony pracownicy coraz mocniej odczuwają skutki trudnej gospodarczej rzeczywistości i oczekują większego wsparcia ze strony swoich organizacji. Z drugiej zaś, pracodawcy szukają efektywnych kosztowo alternatyw dla inflacyjnych podwyżek – taką może być choćby obiad w pracy.

Podczas swojego wystąpienia, Katarzyna Patalan, Content & Communication Manager firmy SmartLunch, przybliżyła wyniki badań zawartych w raporcie „Food. Factories. Fluidity. Żywienie w fabrykach. Scenariusze przyszłości 2030”.

Katarzyna Patalan

Przez ostatnie lata była związana z branżą HR pełniąc funkcję redaktorki naczelnej miesięcznika „Benefit” wydawanego przez Benefit Systems. Przez kilka miesięcy zajmowała się PR-em w firmie MyBenefit, dostawcy programu kafeteryjnego. Dziś jest Content Managerem w SmartLunch. Jest pasjonatką rozwoju osobistego, zagadnień związanych z komunikacją oraz jej rolą w biznesie i zarządzaniu ludźmi.

Zobacz prelekcję ekspercką!

Zapraszamy do obejrzenia zapisu wystąpienia. Dowiedzieć się z niego można między innymi:

  • czy obiad w pracy z dofinansowaniem pracodawcy stanie się standardem – i czy ich wdrożenie opłaca się pracodawcom,
  • jak rozwijać będzie się ten sektor benefitów – jakie scenariusze najbliższej przyszłości dostrzegają badacze,
  • czym jest koncepcja fluidity – jak wykorzystać ją w budowaniu HR-owej przewagi w naszej organizacji.

Zielone jest dobre i się opłaca!

Nawet w trudnych gospodarczo czasach, firmy powinny działać ekologicznie i odpowiedzialnie. Z kilku powodów.

Po pierwsze, ochrona środowiska jest ważna, zwłaszcza dla przyszłych pokoleń. Dalej: to się po prostu opłaca. Firmy, które działają ekologicznie, mają większą szansę na pozyskanie klientów. Po trzecie: przyciągają najlepsze talenty.

W nadchodzącej edycji konferencji „Zdrowie i benefity” poszukamy odpowiedzi na pytanie o to, jak zielony HR może wdrażać idee ekologiczne w swojej firmie.

Zostań partnerem naszego serwisu!

To jedno z miejsc, w którym nasi Czytelnicy zobaczą Twoje logo i przeczytają informacje o Twojej firmie. Jeśli więc chcesz dotrzeć do praktyków HR ze swoim przekazem, daj nam znać. Wystarczy, że napiszesz na wspolpraca@meetandgrow.pl

LinkedIn
Facebook
Twitter