Materiał z kategorii: ZARZĄDZANIE HR

Zbliża się finał II edycji plebiscytu People Innovation

Pracownik i jego potrzeby w kontekście dobrostanu i rozwoju zawodowego, to tematyka, która zdominowała tegoroczne projekty zgłoszone w ramach konkursu People Innovation organizowanego przez SmartLunch.
Miniaturka do tekstu People Innovation

Biorąc pod uwagę ogólną sytuację gospodarczą i geopolityczną oraz jej wpływ na środowisko pracy stawianie pracownika w centrum zainteresowania działów HR jest jak najbardziej uzasadnione. – podkreśla Artur Dzięgielewski, Head of HR & Accounting w SmartLunch, pomysłodawca konkursu People Innovation. – Analizując projekty, które wpłynęły do nas w ramach konkursu, wyraźnie widzimy, że troska o pracownika, o której od wybuchu pandemii przedstawiciele HR-u mówią bardzo dużo, dbałość o zatrudnioną kadrę nie pozostaje tylko na poziomie deklaracji, ale ma miejsce w konkretnych działaniach. To mnie bardzo cieszy, bo projekty, które biorą udział w konkursie, stanowią nie tylko doskonałe źródło inspiracji, ale są także świetnymi benchmarkami.   

Wiesz, że tworzymy najciekawszy w Polsce newsletter dla HR? Sprawdź koniecznie! Już dziś dołącz do wyjątkowego grona Kadrowiczów!

90 projektów w trosce o pracownika

W ramach tegorocznej edycji People Innovation kapituła konkursowa oceniała aż 90 projektów. Po długich i burzliwych naradach eksperci wyłonili najpierw półfinałową 20-tkę. Następnie, po odsłuchaniu tychże projektów, finałową 10-tkę. Wśród docenionych zgłoszeń znalazły się projekty 10 firm: Lotte Wedel, Prowly.com, A4Bee, Astra Zeneca, Biuro Rzecznika Praw Pacjenta, Auchan,  Antal, El Passion, MB Pneumatyka oraz Tradedoubler. To zestawienie pracodawców jest gwarantem różnorodności projektów. Czego dotyczą? Czy przyniosły założone na początku cele?

Już we wtorek, 18 października poznamy odpowiedzi na te i wiele innych pytań z ust osób, które zrealizowały finałowe projekty. Gala wieńcząca People Innovation rozpocznie się o godz. 8:00 i odbędzie się w formule hybrydowej. 

People Innovation: zaproszenie na spotkanie

Na uczestników spotkania czeka nie tylko garść użytecznej wiedzy, ale także wiele innych niespodzianek.

W konferencji wezmą udział eksperci i ekspertki z dziedziny HR i wellbeingu. Uczestnicy spotkania będą mieli okazję wysłuchać wystąpień:

👉 Iwony Golonko (Personel PowerON) – “Jak w ciężkich czasach zadbać o motywację swoją i swojego zespołu”,

👉 Aliny Smolarek (Enel-med) – “Era personalizacji i dopasowania opieki medycznej w odpowiedzi na potrzeby pracowników”,

👉 Grzegorza Turniaka (Grupa YAK) – “Innowacyjne podejście do EmpolyeeAdvocacy”,

👉 Joanny Malinowskiej-Parzydło (HR Influencers) – “Innowacje 4.0 mające #DobryWpływ,

👉 Agaty Pelc (Wellbeing Institute) – “Wellbeing – standaryzacja czy innowacja?”.

Jedną z atrakcji będą także warsztaty kulinarne. Adrian Stojewski nauczy uczestników przygotowywać pyszne Churros con Chocolate.

Aby wziąć udział w konferencji People Innovation, wystarczy zarejestrować się za pośrednictwem tej strony.

Bilet umożliwiający wzięcie udziału w konferencji oraz głosowanie na finałowe projekty to wydatek rzędu 89 zł. Cały koszt ze sprzedaży biletów zostanie przekazany na cel Fundacji TVN – budowa Centrum Psychiatrii Dzieci i Młodzieży.

Nasza redakcja jest oficjalnym patronem medialnym wydarzenia.

Zielone jest dobre i się opłaca!

Nawet w trudnych gospodarczo czasach, firmy powinny działać ekologicznie i odpowiedzialnie. Z kilku powodów.

Po pierwsze, ochrona środowiska jest ważna, zwłaszcza dla przyszłych pokoleń. Dalej: to się po prostu opłaca. Firmy, które działają ekologicznie, mają większą szansę na pozyskanie klientów. Po trzecie: przyciągają najlepsze talenty.

W nadchodzącej edycji konferencji „Zdrowie i benefity” poszukamy odpowiedzi na pytanie o to, jak zielony HR może wdrażać idee ekologiczne w swojej firmie.

Zostań partnerem naszego serwisu!

To jedno z miejsc, w którym nasi Czytelnicy zobaczą Twoje logo i przeczytają informacje o Twojej firmie. Jeśli więc chcesz dotrzeć do praktyków HR ze swoim przekazem, daj nam znać. Wystarczy, że napiszesz na wspolpraca@meetandgrow.pl

LinkedIn
Facebook
Twitter