Hybrydowe biuro jest totemem kultury twojej firmy
![Miniaturka do tekstu Hybrydowe biuro](https://i0.wp.com/stronakadry.pl/wp-content/uploads/2022/02/Miniaturka-do-tekstu-Hybrydowe-biuro.jpg?fit=800%2C534&ssl=1)
Hybrydowe biuro w większym niż dotychczas stopniu musi być nośnikiem wartości i kultury organizacyjnej firmy – mówi nam Maria Lorenc z Kinnarps Polska.
Zdrowe jedzenie jako benefit? Nawet sceptycy dają się przekonać.
![Grafika do tekstu Zdrowe jedzenie](https://i0.wp.com/stronakadry.pl/wp-content/uploads/2021/09/Grafika-do-tekstu-Zdrowe-jedzenie-1.jpg?fit=800%2C534&ssl=1)
Czy zdrowe jedzenie to dobry benefit? Poznaj szczegóły wdrożenia SmartLunch w Maco Polska
Benefity dla jednorożca. Jakie jest Twoje EVP?
![Grafika do tekstu EVP](https://i0.wp.com/stronakadry.pl/wp-content/uploads/2021/10/Grafika-do-tekstu-EVP.jpg?fit=800%2C534&ssl=1)
Kluczowym elementem, żeby zatrudnić ludzi w obecnych czasach, zwłaszcza w IT, jest tzw. EVP (Employee Value Proposition), czyli zbiór wartości, które składają się na unikalną tożsamość danej firmy. A te wartości to między innymi benefity – mówi Krzysztof Raś.
Benefity dla pracowników. Dlaczego nie pytamy o ich efektywność? [WIDEO]
![Grafika do tekstu benefity dla pracowników](https://i0.wp.com/stronakadry.pl/wp-content/uploads/2021/09/Grafika-do-tekstu-benefity-dla-pracownikow.jpg?fit=800%2C534&ssl=1)
Pizzowe piątki jako benefity dla pracowników są super. Ale nie o pizzę tu chodzi, ale o kulturę, która umożliwia spotykanie się przy niej – przekonuje Karol Wolski.
Lunchspot to więcej niż posiłki dla pracowników: rozmawiamy o biznesie i benefitach w czasie pandemii
![](https://i0.wp.com/stronakadry.pl/wp-content/uploads/2021/06/Lunchspot-3.jpg?fit=800%2C534&ssl=1)
„Pracodawcy zaczynają dostrzegać, że dotychczas oferowane benefity to zdecydowanie za mało, aby wyróżnić się na rynku”.
Marka osobista w HR: dlaczego warto ją świadomie budować?
![Grafika do tekstu Marka osobista w HR](https://i0.wp.com/stronakadry.pl/wp-content/uploads/2021/06/Grafika-do-tekstu-Marka-osobista-w-HR.jpg?fit=800%2C534&ssl=1)
Osoby o dobrze zbudowanej marce osobistej, łatwiej rekrutują i przyciągają talenty – przekonuje Jarek Jarzębowski.