Hybrydowe biuro jest totemem kultury twojej firmy
Hybrydowe biuro w większym niż dotychczas stopniu musi być nośnikiem wartości i kultury organizacyjnej firmy – mówi nam Maria Lorenc z Kinnarps Polska.
Zdrowe jedzenie jako benefit? Nawet sceptycy dają się przekonać.
Czy zdrowe jedzenie to dobry benefit? Poznaj szczegóły wdrożenia SmartLunch w Maco Polska
Benefity dla jednorożca. Jakie jest Twoje EVP?
Kluczowym elementem, żeby zatrudnić ludzi w obecnych czasach, zwłaszcza w IT, jest tzw. EVP (Employee Value Proposition), czyli zbiór wartości, które składają się na unikalną tożsamość danej firmy. A te wartości to między innymi benefity – mówi Krzysztof Raś.
Benefity dla pracowników. Dlaczego nie pytamy o ich efektywność? [WIDEO]
Pizzowe piątki jako benefity dla pracowników są super. Ale nie o pizzę tu chodzi, ale o kulturę, która umożliwia spotykanie się przy niej – przekonuje Karol Wolski.
Lunchspot to więcej niż posiłki dla pracowników: rozmawiamy o biznesie i benefitach w czasie pandemii
„Pracodawcy zaczynają dostrzegać, że dotychczas oferowane benefity to zdecydowanie za mało, aby wyróżnić się na rynku”.
Marka osobista w HR: dlaczego warto ją świadomie budować?
Osoby o dobrze zbudowanej marce osobistej, łatwiej rekrutują i przyciągają talenty – przekonuje Jarek Jarzębowski.