Skip to content
  • 38 Kongres Kadry
  • Zdrowie i benefity #3
  • Expo HR 2024
  • Wydarzenia dla HR
  • Newsletter HR
  • Publikacje ▽
    • Jak mądrze dbać o zdrowie i samopoczucie pracowników?
    • Rośnij mądrze: Kariera w HR przyszłości
    • Ważne sprawy 2022: przewodnik
    • Strona Kadry+
    • Przewodnik po ważnych sprawach 2021
    • Niezbędnik benefitowy
  • O nas | Kontakt
Menu
  • 38 Kongres Kadry
  • Zdrowie i benefity #3
  • Expo HR 2024
  • Wydarzenia dla HR
  • Newsletter HR
  • Publikacje ▽
    • Jak mądrze dbać o zdrowie i samopoczucie pracowników?
    • Rośnij mądrze: Kariera w HR przyszłości
    • Ważne sprawy 2022: przewodnik
    • Strona Kadry+
    • Przewodnik po ważnych sprawach 2021
    • Niezbędnik benefitowy
  • O nas | Kontakt
Linkedin Facebook Envelope

Tag: wellbeing

Adam Plona: Wsparcie zdrowia psychicznego pracowników – między kosztami a zwrotem z inwestycji [WIDEO]

2305 SK Adam Plona 1ZB

Troska o zdrowie psychiczne pracowników przekłada się bezpośrednio na biznes, przekonuje Adam Plona.

Między inflacją a zdrowiem kobiet. Na jakie trendy w benefitach warto zwrócić obecnie uwagę?

2305 SK Trendy w benefitach

Zróbmy szybki, wiosenny przegląd. Jakie trendy w benefitach warto wyróżnić? O komentarz poprosiliśmy uznanych praktyków.

Jakub Zieliński: jak budować odporną psychicznie organizację [Forum Zdrowie Pracownika]

Miniaturka do tekstu Jakub Zieliński

Bezprecedensowe wyzwania oznaczają konieczność zbudowania nowego podejścia do wellbeingu. To zadanie nie tylko dla HR-u, przekonuje Jakub Zieliński.

Wellbeing: wszystko jest kwestią perspektywy

Miniaturka do tekstu Wellbeing

40 proc. pracowników uważa, że ich przełożeni bagatelizują kwestię wellbeingu, w tym: zdrowia psychicznego.

Wydawcą serwisu jest marka meet&grow, należąca do spółki Dreamcast.

Łączymy ludzi biznesu – takich jak Ty! Poznaj nas »

Zarządzaj zgodami plików cookie
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferencje
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statystyka
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zobacz preferencje
{title} {title} {title}