Między inflacją a zdrowiem kobiet. Na jakie trendy w benefitach warto zwrócić obecnie uwagę?
Zróbmy szybki, wiosenny przegląd. Jakie trendy w benefitach warto wyróżnić? O komentarz poprosiliśmy uznanych praktyków.
Posiłki w pracy: przyszłość i teraźniejszość [WYNIKI BADAŃ]
Finansowanie posiłków w pracy przez pracodawcę powinno być standardem – takiego zdania jest zdecydowana większość pracowników (82 proc.). Spersonalizowane obiady postrzegają jako bardzo atrakcyjny benefit między innymi ze względu na wciąż rosnące ceny żywności.
Meetbenefit: sekrety udanego wdrażania benefitów
Jak zmienia się rola benefitów? Jak wybrać dobrego dostawcę? O tym rozmawialiśmy podczas wydarzenia meetbenefit, które odbyło się 20 września 2022 r.
Zapytaliśmy 29 praktyków o wyzwania HR na 2022 rok
Od zdrowia psychicznego, przez hybrydową pracę, aż po dopasowanie benefitów – jakie będą wyzwania HR w 2022 roku?
Meetbenefit: spotkanie wokół efektywności benefitów
22 września spotkaliśmy się, aby porozmawiać o kluczowym aspekcie dla obszaru benefitów pozapłacowych. Jaka była czwarta edycja Meetbenefit?
Benefity dla jednorożca. Jakie jest Twoje EVP?
Kluczowym elementem, żeby zatrudnić ludzi w obecnych czasach, zwłaszcza w IT, jest tzw. EVP (Employee Value Proposition), czyli zbiór wartości, które składają się na unikalną tożsamość danej firmy. A te wartości to między innymi benefity – mówi Krzysztof Raś.
Benefity dla pracowników. Dlaczego nie pytamy o ich efektywność? [WIDEO]
Pizzowe piątki jako benefity dla pracowników są super. Ale nie o pizzę tu chodzi, ale o kulturę, która umożliwia spotykanie się przy niej – przekonuje Karol Wolski.
Sprawdź się! Pytamy o efektywność benefitów i nie tylko [TRUDNY QUIZ]
Czy wiesz, ile firm w Polsce mierzy efektywność benefitów? I kto ceni je bardziej: młodsi czy starsi pracownicy?
HR obiera kurs na financial wellness
Dlaczego komfort finansowy (financial wellness) jest coraz ważniejszy dla pracowników?
Lunchspot to więcej niż posiłki dla pracowników: rozmawiamy o biznesie i benefitach w czasie pandemii
„Pracodawcy zaczynają dostrzegać, że dotychczas oferowane benefity to zdecydowanie za mało, aby wyróżnić się na rynku”.