Z TEGO MATERIAŁU DOWIESZ SIĘ MIĘDZY INNYMI:
👉 Jak obliczyć koszty braku wdrożenia strategii wellbeing w firmie
👉Jak wellbeing wpływa na wyniki biznesowe i jak policzyć zwrot z inwestycji w dobrostan pracowników
👉 Jak przekonać decydentów do inwestycji w oparciu o twarde liczby i konkretne argumenty.
Wiesz, że tworzymy najciekawszy w Polsce newsletter dla HR?
Sprawdź koniecznie! Dołącz do wyjątkowego grona Kadrowiczów!
Decyzja o wdrożeniu programu wellbeingowego bywa w firmach postrzegana jako dodatkowy benefit, coś modnego, co trzeba dziś mieć. Z perspektywy decydentów takich organizacji jest to po prostu koszt, który trzeba ponieść.
Nic bardziej mylnego!
Jak pokazuje wiele badań, troska o zdrowie psychiczne pracowników przekłada się bezpośrednio między innymi na ich większą lojalność. Lepsze jest również postrzeganie firmy wśród kandydatów do pracy. A to są już realne zwroty z inwestycji.
Podczas wystąpienia na konferencji „Zdrowie i benefity” (6 marca) Adam Plona, COO i współzałożyciel firmy Mindgram, zaprezentował kejs pokazujący koszty oraz zwroty z inwestycji w strategię wellbeingową w średniej wielkości firmie.
Nawet w trudnych gospodarczo czasach, firmy powinny działać ekologicznie i odpowiedzialnie. Z kilku powodów.
Po pierwsze, ochrona środowiska jest ważna, zwłaszcza dla przyszłych pokoleń. Dalej: to się po prostu opłaca. Firmy, które działają ekologicznie, mają większą szansę na pozyskanie klientów. Po trzecie: przyciągają najlepsze talenty.
W nadchodzącej edycji konferencji „Zdrowie i benefity” poszukamy odpowiedzi na pytanie o to, jak zielony HR może wdrażać idee ekologiczne w swojej firmie.
Wydawcą serwisu jest spółka Dreamcast.
Łączymy ludzi biznesu – takich jak Ty! Poznaj nas »