Materiał z kategorii: MĄDRE BENEFITY

Meetbenefit: sekrety udanego wdrażania benefitów

Jak zmienia się rola benefitów? Jak wybrać dobrego dostawcę? O tym rozmawialiśmy podczas wydarzenia meetbenefit, które odbyło się 20 września 2022 r.
Miniaturka do tekstu 2209 Meetbenefit

Za nami kolejna edycja meetbenefit, branżowej konferencji w całości poświęconej tematyce benefitów pozapłacowych. Blisko 300 praktyków spotkało się 20 września w warszawskim Centrum Nauki Kopernik, aby wymienić się doświadczeniami związanymi z udanymi wdrożeniami rozwiązań benefitowych. Oprócz części wykładowej, ogromnym zainteresowaniem cieszyły się również branżowe rozmowy przy stoiskach wystawienniczych.

Wiesz, że tworzymy najciekawszy w Polsce newsletter dla HR? 

Sprawdź koniecznie! Dołącz do wyjątkowego grona Kadrowiczów!

Podczas Meetbenefit rozmawialiśmy o wdrożeniach

Temat przewodni – „Gładkie wdrożenie. Jak przy współpracy z dostawcą skutecznie wprowadzać benefity” – wybraliśmy na prośbę uczestników poprzednich edycji meetbenefit. Wiemy dobrze, że sam wybór rozwiązania benefitowego nie kończy się na podpisaniu umowy. To właściwie dopiero połowa drogi – przed organizacją i jej dostawcą niełatwy proces wdrożenia.

Przygotowując wydarzenie mieliśmy trzy cele:

1. Omówić najważniejsze aktualne zmiany w obszarze benefitów pozapłacowych. Rekordowo niskie bezrobocie, systemowy niedobór talentów – a z drugiej strony: pandemia, szalejąca inflacja, obawy o przyszłość… Pracodawcy na różne sposoby radzą sobie z tymi wyzwaniami. W tym kontekście ogromną rolę do odegrania mają benefity. Rozmawialiśmy o tym, jak zmienia się ich rola, co właściwie jest dziś benefitem, a co nie.

2. Wskazać najlepsze praktyki związane z wdrożeniami. Poprosiliśmy zaufanych dostawców oraz praktyków o to, aby podzielili się swoim doświadczeniem. Na scenie wydarzenia zaprezentowanych zostało kilkanaście konkretnych „kejsów”. Można było posłuchać nie tylko o pozytywnych aspektach budowania relacji biznesowych, ale także o wyzwaniach, związanych głównie z zarządzaniem zmianą czy komunikacją wewnętrzną.

3. Zaprezentować rozwiązania sprawdzonych dostawców i nowe propozycje benefitowe. Do współtworzenia meetbenefit zaprosiliśmy blisko 30 firm. To topowe firmy, które posiadają ogromne doświadczenie w obszarze wdrażania benefitów. Partnerami strategicznymi tej edycji były firmy: Benefit Systems, Enel-Med, Funk International Polska, Lunching.pl. Swoje rozwiązania zaprezentowali również: Inspiro (Audioteka), Better Workplace, Laven, Medicover Benefits, Mindgram, Pethelp, SmartLunch, Sodexo Benefits and Rewards, Warsaw Genomics, Worksmile, 12eat Polska, Wyborcza.pl (Agora), Exp-pro, Flexee, Grupa LUX MED, Sun & Snow, Wellbee, Wyższa Szkoła Bankowa. Partnerami wspierającymi wydarzenie byli zaś: Carrotspot, Decathlon, Fundacja OnkoCafe – Razem Lepiej, Kross Rental, PZU Pomoc. Swojego patronatu medialnego udzieliły zaś: Wyborcza.pl i Magazyn Rekruter.

Warto rozmawiać i... wygrywać!

Z rozmów z uczestnikami i partnerami wynika, że cele te udało się zrealizować! Średnia ocena wszystkich wystąpień ukształtowała się na rekordowym poziomie 4,67 (w pięciostopniowej skali)!

Obok praktycznych prelekcji i inspirujących rozmów kuluarowych nie zabrakło dodatkowych atrakcji. Wielu partnerów przygotowało prezenty i konkursy dla odwiedzających stoiska. My zaś przeprowadziliśmy wyzwanie związane z aktywnością – zadawaniem pytań prelegentom, komentowaniem i ocenianiem wystąpień itd. Na najbardziej zaangażowanych uczestników czekały atrakcyjne nagrody, w tym 50% rabatu na dowolne studia podyplomowe w Wyższej Szkole Bankowej w Warszawie, dostęp do Inspiro na 12 miesięcy, voucher o wartości 500 zł od firmy Sun&Snow, pakiety dostępowe od Wyborcza.pl.

Zapraszamy do obejrzenia krótkiej relacji zdjęciowej. I już teraz zapraszamy na kolejną edycję Meetbenefit. Już w listopadzie porozmawiamy o karierze w benefitach i o tym, jakie benefity będą kluczowe w 2023 roku!

Zielone jest dobre i się opłaca!

Nawet w trudnych gospodarczo czasach, firmy powinny działać ekologicznie i odpowiedzialnie. Z kilku powodów.

Po pierwsze, ochrona środowiska jest ważna, zwłaszcza dla przyszłych pokoleń. Dalej: to się po prostu opłaca. Firmy, które działają ekologicznie, mają większą szansę na pozyskanie klientów. Po trzecie: przyciągają najlepsze talenty.

W nadchodzącej edycji konferencji „Zdrowie i benefity” poszukamy odpowiedzi na pytanie o to, jak zielony HR może wdrażać idee ekologiczne w swojej firmie.

Partnerem/ekspertem naszego serwisu jest eTutor!

Cyfrowe kursy językowe to nowoczesny benefit dla każdego pracownika. Platforma eTutor pozwala uczyć się języka wygodniej, przyjemniej i szybciej. Sztuczna inteligencja, multimedia i personalizacja powodują, że nauka jest bardzo skuteczna. Odbywa się ona we własnym tempie, w dogodnym czasie i bez stresu. eTutor uczy na wszystkich poziomach zaawansowania i zawiera specjalistyczne słownictwo ze wszystkich branż. Polecamy!

LinkedIn
Facebook
Twitter