Materiał z kategorii: MĄDRE BENEFITY

Katarzyna Patalan: Hybryda nie dla każdego [Kongres Kadry]

O tym, jak benefit żywieniowy może wspierać bezpieczeństwo i dobrostan pracowników z branż produkcyjnych mówi Katarzyna Patalan.

Wiesz, że tworzymy najciekawszy w Polsce newsletter dla HR? Sprawdź koniecznie! Już dziś dołącz do wyjątkowego grona Kadrowiczów!

Podczas wiosennego Kongresu Kadry (30-31 maja 2022) rozmawialiśmy o tym, jak HR odnajduje się w „hybrydowym świecie”. Ważnym wątkiem tej dyskusji był dobrostan pracowników, a zwłaszcza poczucie bezpieczeństwa.

Nasze zaproszenie do poprowadzenia prelekcji przyjęła Katarzyna Patalan z firmy SmartLunch. Podczas swojego wystąpienia pokazywała, jak w obliczu pandemii i postcovidowej rzeczywistości bezpieczeństwo pracowników i utrzymanie ciągłości produkcji stały się priorytetami dla polskich firm produkcyjnych. Przełożyło się to także na ofertę benefitową.

Katarzyna Patalan: pracownicy oczekują realnego wsparcia

Pracownicy oczekują realnego wsparcia i świadczeń, które przede wszystkim efektywnie adresują ich różnorodne potrzeby. A takim bez wątpienia jest posiłek w pracy, w którego koszcie partycypuje pracodawca. To benefit, który wpływa na kondycję pracowników, ale także pomaga im zaoszczędzić czas i jednocześnie wspiera domowy budżet – przekonywała ekspertka.

Zapraszamy do obejrzenia całości wystąpienia!

Katarzyna Patalan

Przez ostatnie lata była związana z branżą HR pełniąc funkcję redaktorki naczelnej miesięcznika „Benefit” wydawanego przez Benefit Systems. Przez kilka miesięcy zajmowała się PR-em w firmie MyBenefit, dostawcy programu kafeteryjnego. Dziś jest Content Managerem w SmartLunch. Jest pasjonatką rozwoju osobistego, zagadnień związanych z komunikacją oraz jej rolą w biznesie i zarządzaniu ludźmi.

Zielone jest dobre i się opłaca!

Nawet w trudnych gospodarczo czasach, firmy powinny działać ekologicznie i odpowiedzialnie. Z kilku powodów.

Po pierwsze, ochrona środowiska jest ważna, zwłaszcza dla przyszłych pokoleń. Dalej: to się po prostu opłaca. Firmy, które działają ekologicznie, mają większą szansę na pozyskanie klientów. Po trzecie: przyciągają najlepsze talenty.

W nadchodzącej edycji konferencji „Zdrowie i benefity” poszukamy odpowiedzi na pytanie o to, jak zielony HR może wdrażać idee ekologiczne w swojej firmie.

Zostań partnerem naszego serwisu!

To jedno z miejsc, w którym nasi Czytelnicy zobaczą Twoje logo i przeczytają informacje o Twojej firmie. Jeśli więc chcesz dotrzeć do praktyków HR ze swoim przekazem, daj nam znać. Wystarczy, że napiszesz na wspolpraca@meetandgrow.pl

LinkedIn
Facebook
Twitter